The Name of the Wind

IMG_5570

Av Patrick Rothfuss. For et par uker siden var jeg inne på Bokelskere.no og så etter tips til bøker å lese. Jeg kom over The Name of the Wind som hadde fått terningkast 6 av så og si alle. Dette er den første boken i en trilogi kalt The Kingkiller Chronicle. Jeg er ikke veldig fan av fantasy, men jeg ble likevel nysgjerrig på denne boken, kjøpte den og begynte å lese. Og fy søren, det er en av de mest fengende bøkene jeg har lest! Jeg ble så oppslukt av den at jeg nesten ikke klarte å legge den fra meg. Kjæresten min kjøpte bok 2 til meg (The Wise Man´s Fear), så jeg skal hive meg over den nå. Bare synd bok 3 ikke er skrevet ennå.

By Patrick Rothfuss. A couple of weeks ago I visited a Norwegian web page called Bokelskere.no (translated: Booklovers.no) looking for tips for new books to read. I found The Name of the Wind, which had gotten 6/6 points from practically everyone. This is the first book in a trilogy called The Kingkiller Chronicle. I am not the biggest fantasy fan, but I still got curious about this book, bought it and started to read. And oh my God, this is one of the most catchy books I have ever read! I got so caught up in it that I hardly managed to put it down. My boyfriend bought book No. 2 in the series (The Wise Man´s Fear) for me and I am going start that one now. Too bad book No. 3 isn´t finished yet.

♥♥♥♥♥♥

Leave me a comment <3

